Jumaat, 1 Julai 2011

Tahniah 2 my lovely sis Sha Ati..

   Tahniah aku ucapkan pd my sis Sha Ati yg selamat melahirkan baby boy sbrt 2.6kg smlm pd jam 8.50mlm smlm..akhirnya dh jd ibu my sis sowg ni kl tgk pd owgnya mcm bdk sklah lg tp tup..tup dh jd umi dh pn..Muka si boboi ni maksu pn xtau mcm mn muka dia sb umi dia blm upload lg kat fb so aku pn xleh la nk tnjuk kt korg anak buah baru aku ni..Tp mengikut kata my sis ni muka boboi mcm dia n mata boboi mcm mata walid dia..hurm..mst cute kn?
   Kl korg nak tau muka my sis ni mcm penyanyi si Yuna 2,n en suami dia plak muka cm Black Mentor..ha cuba korg gabungkan muka dowg 2 jdlah muka boboi..hehe..

      Ha..sama x muka ngan Yuna? iras2 kan..hehe

     Bckap hal baby ni tgat aku kat kwn baik aku yakni ibu agkt kpd ank aku "mummy fika" yg msh berusaha utk mendapatkan zuriat tercinta..mcm2 dugaan yg dia lalui utk dptkan permata hatinya yg di tunggu sekian lama tnp berputus asa.Mgkn blm rezeki dia n suami tp aku btl2 tabik kt dia sb dia sabar mengharungi kehidupan wlpn kdg2 ada mulut2 tmpayan yg menguris naluri keibuannya..Aku xblh nk ckp lbih2 sb aku bkan ditmpt dia tp aku dpt rasakan jauh disudut hati kecilnya naluri keibuannya terlalu menebal.Tabik jgak wat en nasir yg xputus2 menyayangi  & berada disamping pn fika..apa2 pn aku tetap mendoakan yg terbaik buat kwn2 aku,mudah2an Tuhan perkenankan doa kalian utk menimang cahayamata.. (nt kl dpt baby jgn lupa kat zafiera k..hehehe) Tak lupa jugak wat kakak ipaq n biras aku yg juga masih menantikan kehadiran permata hati mereka selama 9tahun lamanya ku doakan Tuhan perkenankan doa kalian..Amin..

Pn Fika & En Nasir...

Abg & K.Lynn

Pn Sheena Gebus & En Suami..

   
    Bila cite bab baby owg ni,mgu ni ja ada 2owg kwn aku dpt baby baru sowg boy n sowg girl.. 2 bkn point aku yg sbnarnya nk cite kt korg tb2 plak aku jd jelez tgk baby dowg sb tgat msa mula2 aku bslin kat zafiera dlu hurm mgkn prsaan yg aku lalui dlu sma mcm dowg skrg kn? maklum la 1st baby.. Zafiera pn dh nk msuk sthun skjap je msa berlalu bapak pn dh sthun tgalkan kami..smkin zafiera mbesar smkin 2 lah aku terlalu rindukan arwah bapak aku.ksian zafiera xsmpt jmp dgn bapak tok dia.
   Bila aku rindu dgn arwah aku akn pandang zafiera krn kelahiran zafiera ibarat pertukaran nyawa dgn arwah bapak kerana zafiera lahir pd hari yg sama bapak menghembuskan nafasnya yg terakhir.. serba salah aku nk bagi zafiera adik sb aku tkt kehilangan owg yg aku syg skali lg..bkn ape,en hubby pn ada gak wat permintaan nak tmbh ahli keluarga tp biarlah dulu lgpn ekonomi kami pn blm stabil ckuplah dgn adanya zafiera yg mkin hari mkin mbesar mcm ibu ngn ayah n mkin btmbah2 nakalnya..


     Aku harap dgn adanya zafiera rmhtgga yg kami bina selama 2thun ni akan kekal hingga ke hujung nyawa kami..Amin..

2 ulasan:

  1. eh... ada gambar ai la... hehehe..insyaAllah, teruskan doa utk kami ye

    BalasPadam
  2. tq ibuuu..doakan mummy slalu yer..syg ibuuu 4ever...!!! usaha mummy mmg tdk pernah berhenti..hrp2 Tuhan mengasihi kami..

    BalasPadam