Ahad, 19 Jun 2011

Selamat Hari Bapa..

    Tahun ni aku meraikan hari bapa tanpa bapak kerana bapak yg tersayang tlh pergi meninggalkan aku 10bulan yg lalu tnp smpt aku bertemu dgnnya buat kali terakhir..kelu rasanya lidah utk berkata2 di saat menerima berita pemergiannya.sungguh aku tidak menyangka dia pergi scepat ini meninggalkan kami semua.kenangan bersamanya sntsa terpahat di ruang memoriku..setiap detik..saat..minit dan waktu aku sntsa rindukannya.andai dpt aku undurkan masa,aku ingin sekali menatap wajahnya yg tenang namun smua itu tidak akn berlaku..cukuplah jika aku diberi peluang utk bertemunya hanya didalam mimpi utk melepaskan rasa rindu dihati ini..


     Buat suamiku yg tercinta,maafkan ibu lewat mengucapkan perkataan "selamat hari bapa" kepadamu kerana dlm hati ibu serba salah dengan pemergian bapak..ibu harap ayah mampu menjadi ayah yg baik kepada nur aina zafiera..ibu syg kamu semua dunia & akhirat..insyaallah sampai syurga..

                     "slmt hari bapa" dr ibu & adik...buat arwah bapak & en hubby..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan