Sabtu, 11 Jun 2011

Akhirnya...ngeh..ngeh..

    Akhirnya otak aku yg kematu pas 3 hari exam kembali normal..haha! Cite psl exam baru2 ni mmg la ssh tp at least aku dh tau cra2 nk jwb kl aku fail exam ni..owg ckp bljar dr kslapan xmcm sowg hamba Allah ni dh la 1st time,pas hbs exam ja dia kta kt aku ".....jwb pnjg giler,kl xlulus xtau nk ckp lah" aku pn pk sb dia baca bku so dia cnfident la nk jwb,last2 aku dpt tau dr bff aku yg minah ni dpt kertas soalan bocor last minit sblm exam..Mcm sial ja,ada gak owg mcm ni!! Nasihat aku kt minah ni "kl ko lulus pn ko kna igt nk smp ke KP27 ada byk lg exam ngn interview yg ko kna wat,aku nk tgk msa interview nt blh ke x ko jwb. Owg tamak selalu rugi beb..

      Apa yg aku tau aku jwb apa yg aku tau je bdsarkan pgalaman aku keje 6thun kt jabatan ni,kl ko yg bru 3thun dh wat pgai mcm ni hurmm..xlme lah jwbnya.kl lulus pn blom tentu owg nk respek junior cm ko yg tb2 nk pakai 3paku tp 1haram pn ko xtau.xkn tp2 kali ada mslah ko nk bkak bku akta 2 nk bg jwpn? toloooooooooooooonglah minah!

Bhgn 01: kewarganegaraan & dokumen perjalanan


Bhgn 02: Kawalan Imigresen


Bhgn 03: Perintah Am


    Ini lah antara buku2 yg aku kena bca utk exam2 KPSL bru2 ni..akhirnya 3hari yg membuatkan hidup aku stress dh berakhir..effect pd exam 2 td blik je keje aku hentam tido dr kol 3 smp lah isyak..adoi ltih giler badan ni ha xckup tido.elok aku bgun je en hubby ajak mkn,ni dia ngah layan bola Kelantan vs terengganu hmm nk tgk cite apa pn xdpt mn xnya cbuk je ngan bola pdhal bkn tau main bola pn kecoh je lbih.."apa pn xboleh!!!" hahahaha...

      My princess dh tido,ssh btl nk tidokan dia skrg ni dh pndai tido xnak pkai bju mgkin cuaca panas kot. smlm aku keje en hubby jga my princess smp je umh pg td tgk2 dua2 owg ngah tbongkang tido..mcm xcye je en hubby leh jga "gangster kecik" sowg nih..hehehe.Sepatutnya anak aku ikut ibu siti dia blik Melaka sb ktowg sma2 keje mlm tp last minit en hubby kne tkar team so dia ckp dia nk jga tp aku xbg sb aku tau en hubby kl dh tido mmg bom mletup pn dia xbgun..Dsbkan aku xbg dia jga en hubby pn mjuk lah smlm siap wat adegan sensitif mengalirkan air mata kehampaan hahaha mmg kuat drama btol sbjik mcm pgai R_ _ _ _ _h S_ _ _ _i kahkahkah.."apa pn xboleh!" 

Well..aku pn dh xtau nk citer apa lg,that's all 4 today sok kite smbg citer lg k..adiosss.....nitezzzzz!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan